Joi, îmi pierd orice speranta..

De fapt, de dimineata sunt în buna forma! si nici macar clientul asta cu un nume de familie de 5 km, care se enerva daca mi-l repeta – nu mi-a stricat dispozitia! Mai am înca o ora si deja sunt în pauza de masa! Am impresia ca sunt platita degeaba aici🙂 Eu m-am deprins pentru un salariu sa « tîrii », sa « sufar », sa ma enervez, dar nu sa stau la birou în facebook, pe blogul meu si în email si numai sa raspund la telefon din cînd în cînd :D 

Mama mi-a trimis colet, be be be🙂 cu diferita bunatatzuri si principalu – 2 rochii facute de ea. Merci, mamica🙂

***

Astazi am descoperit ca pe lînga apa, cola, suc si cafea gratuita pentru colaboratorii baroului, ei mai au shi o « nîcica » cu placi de ciocolata😉

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “Joi, îmi pierd orice speranta..

  1. Tania

    Ajutooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Natashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Laisser un commentaire

