Vine vineri, iar începe fara tine…

Azi e vineri si credeam ca o sa fie mai calm la serviciu, dar nu e chiar asa. Oamenii se pregatesc de weekend ceea ce înseamna ca au mult de lucru pentru ca sa le reuseasca pe toate. Asa ca, toti alearga, toti îs debordati, dar cred ca în a doua jumate a zilei o sa se schimbe lucrurile.

Eu nu prea am noutati… am fost aseara la un party cu doctoranzii, a fost fain! În sfirsit am mai facut cunostina cu lumea🙂 M-am bucurat sa stiu ca mai sunt studenti în situatia mea, adica în 2 luni sa scrim un capitol a tezei. Ei au numit asta ca o categorie de studenti aparte, studentul:  » 2 luni si înca nu am facut nimic »🙂 A fost vesel.

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

