Sîmbata, vine coletul parintilor :)

M-am trezit la 9h30, în sfîrsit…
Trebuie sa pregatesc si eu un mic colet pentru parintii mei.
Weekendul asta o sa mai lucrez asupra albumului meu, ca sunt cam în întîrziere cu lucrul.
Saptamîna viitoare decisiva pentru planul tezei. Gata mi-am facut planul si vi l-am spus si voua chiar🙂
Si acuma despre noutati. Ati auzit ca premiul Nobel a pacii a fost acordat chinezului Liu Xiaobo, care îsi ispaseste actualmente pedeapsa de 11 ani de privatiune de libertate pentru o crima împotriva statului Chinez. Dupa noutatea asta China s-a enervat, a blocat toate siturile internet care marcau numele lui, si sms-urile care contineau numele lui sunt blocate, desigur la televizor nu se transmite aceasta noutate. Relatiile între China si Norvegia sunt încordate. Astazi sotia lui e « disparuta », tare e posibil ca a fost retinuta de politie. Ea trebuia sa mearga în vizita la el si sa-i anunte noutatea, va închipuiti el poate nici sa nu stie. Dar eu ma gîndesc la altceva, oare cum va fi el tratat în închisoare dupa aceasta noutate?  si mai grav, cu siguranta… M-a mirat si reactia unei categorii a populatiei Chineze, care considera ca cineva care e în închisoare nu poate sa primeasca astfel de premii. Îmi dau seama ca oamenii de acolo, au o idee vaga de ceea ce se întîmpla în China, sau poate nu au curajul sa o recunoasca. În acelasi timp nu trebuie sa uitam ca numai atunci cînd pierzi ceva îti dai seama ca ai pierdut. Oamenii care nu au avut niciodata « ceva », nu-si pot da seama ca acest « ceva » poate sa le lipseasca.

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

