Da poate?!..

Mi-am confirmat înca o data ca « da poate? » nu merge si nu ar trebui sa existe în felul meu de a gîndi! Deigur ca risc sa catalogez prea repede unii oameni… Dar e important sa ai încredere în ceea ce simti. Eu cred ca poti sa cunosti oamenii prin « maruntisuri », chestii care nu pot fi controlate, învatate, manipulate. E important doar sa ne învatam sa depistam aceste lucruri. De asta daca începi o relatie si simti ca nu merge dar iti spui « da poate? » mai bine sa te opresti!🙂 numai ca lumea e curioasa…😀

Cînd eram tinerica si începeam o relatie cu o persoana, foarte repede abandonam, daca nu-mi convenea ceva si atunci sora mea mai mare îmi spunea ca poate eu prea repede ma dezic de oameni si astfel nu voi gasi niciodata pe cel potrivit…Eu nu cred în dragoste de tipul « atît de mult ni-am deprins unul cu altu, încît nu mai putem trai separat ». Am impresia ca la noi tinerii asa si fac, au întîlnit o persoana, au impresia ca alta n-o sa mai aiba posibilitatea sa întîlneasca si se începe « shiorsaiala » cum îi spun eu, dar nu acea shiorsaiala la care va ginditi voi… ci cea ce reprezinta o « roadere » a doua pietre pîna ca sa devin omogene. Se « ucid » definitiv ca personalitati distincte numai ca sa poata coexista… iaca asta da « dragoste »!

Cei ce nu sunt pe aceeasi lungime de unda ca si mine, treceti cu vederea acest mesaj…

Fug la repetitie

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “Da poate?!..

  1. s-ar numi – parteneriat, ceea ce ai descris tu mai sus🙂

Laisser un commentaire

