As vrea…

Am concertul asta luni si înca nu am gasit în ce sa ma îmbrac… anume aceasta cautare m-a pus pe gînduri. Cu siguranta am eu un stil vestimentar, dar as vreaceva mai deosebit. Eu am perioade în viata mea care sunt reprezentate prin anumite culori. Într-o vreme purtam foarte mult verde, în alta albastru deschis, de la o vreme sunt negru-roshu, sau leopard.. Stiati ca am o slabiciune la rochii? si acuma mi-am gasit un stil pe care as fi vrut sa-l am, dar asta nu e chiar ushor, va dati seama uitîndu-va la poza🙂 Vreau rochii din anii 50, oare chiar asa de multe cer?😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

