Hramul orasului

Demult n-am mai fost acasa de hram… 6 sau 7 ani, cred… Bine macar ca exista internetul, ce mi-a dat marea sansa sa-l vad pe Dan Balan, la concertul de aseara🙂 Eu niciodata nu l-am iubit ca interpret, dar am apreciat imaginea care si-a facuto in « lume ». Desigur ca aseara el si-a stricato, dar ce aceea a fost « lume » pentru el? De fapt asta e patria mama, ce-si iubeste neconditionat fii sai🙂
Tot ieri si tot datorita internetului am aflat ca o veche dragoste de-a mea se insoara. « Sa-i fie tarna usoara » :))) glumesc desigur, sper ca n-am suparat pe nimeni. Am vrut sa spun « casa de piatra » :)) sper sa fie EA si sa dureze! O sa aiba copii frumosi, cu siguranta, caci ambii au cu ce😉 Ce ziceti, sa ma duc la nunta?😀
Tot aseara datorita baii fierbinti m-am tratat putin si astazi sunt la loc… Am baut apa rece… Niunea! Dar tot datorita internetului (blogul), o buna prietena a aflat ca ma doare gitul si mi-a dat o reteta care face minuni, trebuie sa o incerc azi seara.

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

