15 000

15 000 femei din Republica Democratica Congo au fost violate anul trecut… va închipuiti ce efect general poate sa aiba asta asupra populatiei? oare cîte dintre ele au ramas însarcinate si cresc un copil pe care îl urasc din start?… (Marina, daca ai putea sa ne spui ceva la tema asta, din punct de vedere psihologic, ar fi foarte fain!) Plus înca problema exciziei… femeile acestea sunt traumatizate din generatie în generatie… În asa momente eu îmi aduc aminte cît de fericita sunt eu!

***

Concertul a trecut bine, numai ca am înghetat la mîini, a fost frig, mi se înclestau degetele🙂 Am auzit ca spre sfîrsitul saptamînii o sa fie si mai rece, bine ca noi am cîntat la început. Sarkozy o sa ajunga sîmbata aici, îmi închipui ca o sa fie multa lume.

Eu ma întorc la Geneva, am o repetie mîine si dupa asta ma apuc de doctorat, tare serios! Promit!

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

