Si iarasi muzica!

Luni am intilnirea cu proful meu. Sper sa-mi dea foc verde la inceperea primului capitol care va avea o demensiune cit o teza de masterat, pentru care voi avea doar 2 luni.
Acuma, cit mai am timp liber fug sa mai lucrez asupra albumului.

Ieri mi-am cumparat niste cizme faine pentru ploi, de tipul caloshi dar de calitatea superioara🙂 ceva în tipul la astia de pe poza. Si ce va pare? astazi a fost asa un soare🙂

Astazi avem o seara între muzicienii cu care am cîntat la Montreux si saptamîna trecuta la Geneva. Facem une soirée spaghetti cu desert fain:  plata pentru concerte🙂 Mare bucurie, eu banii înca nu i-am primit, dar am reusit deja sa-i cheltui😀

7 Commentaires

Classé dans Uncategorized

7 réponses à “Si iarasi muzica!

  1. Mihailescu Iordana

    Sa le porti sanatoasa!!!!Te pup!

  2. Iordana, cizmele le am, sa mai am si picioare ca la fetele acestea😦

  3. tamara

    is bune de sapat la vila, chiar mîine plecam

    • Mama, încearca de ma prinde🙂
      Si acuma tin minte toamna ceea cînd ne-am dus la vila: eu, Marina si tata. Erau o gramada de fasole de « shigîlit »😀 si tata zicea « ochii sparie, mîinile bucura »😀 , chiar daca mîinile bucurau, noi tot bosumflate stateam😀

  4. tamara

    mamadeatza shi cucutoare!!!

  5. tamara

    NU AM INTELES, CE-I CU GRUZUL ASTA? APUCATE DRAGUL MAMEI DE LUCRU, CA TU POTZI. NU ASHTEPTA JALITA, CA NU E STILUL TAU.TOT O SA FIE BINE, NUMA-I CA TREBUE SA MUNCESHTI.

Laisser un commentaire

