Da voi l-ati contactat deja pe Mos Craciun?

Eu ieri am primit bursa si cu o maestrie desavîrsita am reusit sa o cheltui🙂
Am cumparat o mare parte din cadouri, am mai lasat bani pentru facturi si gata, m-am lamurit🙂 da voi asa ca mine puteti?🙂

***

Pentru cumentenia de anul asta eu cer Mosului: un inel de la Gilbert Albert (numai unu😦 ), un iPad si albumul meu muzical. Aaaaa si o teza de doctorat😀 dar pentru asta înca mai are Mosul timp, programul meu de studii se termina în 2 ani. Nu stiu de ce am impresia ca asa cum îl vedeti « lat », nu se v-a misca pentru cadourile mele, blin…

***

PS. Mama, eu nu-l cunosc, nici nu vreau🙂 asta e doar o imagine de pe net🙂 Si în genere eu lucrez asupra doctoratului meu🙂

6 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

6 réponses à “Da voi l-ati contactat deja pe Mos Craciun?

  1. Tania

    Putem….sa vezi inca cum! De luna viitoare ne punem pe dieta ambele….stricta nu gluma!!!!

  2. tamara

    TU NU ASHTEPTA DE LA MOS CRACIUN,DA APUCATE DE LUCRU.TE-AI MAI CONVINS O DATA, CA TREBUE SA CONTEZI NUMAI PE TINE.

  3. Tania

    The weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we`ve no place to go
    Let it snow let it snow let it snow….

  4. marina

    da eu de la mosh craciun imi pare ca voi avea un inel cu diamant, eu l-am « rascusit »

  5. Tania

    Nuuu Marina, nu ai avut si tu rabdare sa lesini de surprindere? Deam daca l-ai rascusit poate sa vina si mai devreme Moshul….

  6. marina

    nu, ma tem sa nu schimbe in genere cadoul🙂

Laisser un commentaire

