Pîna cînd…

Pîna cînd postez eu noul meu site, mai scriu pe aici, mai ales ca am indicatie de la Marushka, care a plecat astazi în Mexica (iata cui îi bine) si se teme nu cumva sa nu aiba noutati de la mine🙂
Asa ca, înainte ca sa revin iarasi la teza mea, am sa va spun ca am fost la un rendez-vous d’embauche pentru un post în cadrul institutului pentru 3 luni. Am avut o comunicare faina, în orice caz chiar daca n-o sa ma ia. În jumate de ora m-au scurs ca o lamîie🙂 tot cu întrebari « dar ce ai spune în asa moment? »,  » dar ce ai face în asa moment? »,  » de ce studentii nostri ar fi mai buni ca altii? » si tot asa🙂
Gata, ma întorc la munca, sper ca Marina sa ajunga cu bine, sa profite de soare, oameni buni si mîncare si mai buna😀 Asteptam poze!!!!

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

