Mi-am venit în fire abia pe 6 ianuarie

Am uitat de blogul meu toate zilele acestea! este ceva de ne iertat.
Dar iata vin cu niste poze! si detalii despre viata mea post-3 ianuarie.
Degraba o sa intru în alta faza, pentru ca am sustinerea in februarie. La mine daca nu e un stres e altul!

Am fost la munte sa ma dau cu sania! Si numai dupa ce am ajuns într-un vîrf de munte am aflat ca sania se închiriaza la poalele muntelui, asa ca am fost nevoita sa ma dau cu telefericul jos si s-a terminat cu saniushul😦 Las ca alta data!

3 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

3 réponses à “Mi-am venit în fire abia pe 6 ianuarie

  1. Tania

    Ma bucur mult ca ti-ai venit in fire….shi di ciotka o fost, mai vreau!!!! Se mai poate?

  2. Vreau si eu, dar de data aceasta cu sanie🙂

  3. tamara

    DA, DE CE NU? NATASHA DE ATITA SHI SE AFLA ACOLO,CIT MAI MULT SA SE PLIMBE…

Laisser un commentaire

