Si iarasi muzica

Cîteodata ma gîndesc, poate eu nu înteleg ceva? poate ei spun ceva super important si eu nu deslushesc? dar îmi pare ca în situatia mea sunt mai multi…
Statele acestea se felicita si se felicita si se încurajeaza si multumesc de la 9 dimineata pina la 17h30 seara, poti sa te ticnesti! Din fericire sunt pauzele de masa🙂

***

Îmi place sa citesc blogul Nateil Albot, ce nu ar spune întotdeauna este interesant!

Se termina pauza mea de masa, trebuie sa merg iarashi la vînat diplomati, l-am încercat pe unu: « sunteti de la misiunea Norvegiei? », « Nu, de la misiunea Olandei »… nu, de la misiunea Olandei nu-mi trebuie… mai vînam, atunci. Of si mai am o problema, trebuie sa-l vînez pe cel de la misiunea Mozambicului si daca eu pe astia albi nu-i pot deosebi, apu pe astia negri, cu atît mai mult…(nota informativa: nu sunt rasista deloc)

Mai revin!

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

4 réponses à “Si iarasi muzica

  1. elena sora Natashei

    Tii minte filmul Moscva slezam ne verit, cind fata ceea dadea idei unde se poate de gasit un viitor sot, apoi asha si tu, vinezi diplomati si inca alegi din ce tzara, cum am inteleg mai mult iti sunt simpatici cei de culoare.

  2. tamara

    AM SA VA DAU EU VOUA CULORI!

  3. marina

    Culorile mama, nu se discuta😉

Laisser un commentaire

