Vine sheful

Miine vine seful si asa nu mi-i a da  » dari de seama ». Iata azi cind am fost la restaurant platit de PHM ( People Health Movement), n-am zis nimic, nu m-am jeluit. Da pentru faptul ca trebuie si sa mai lucrez oliaca – ma jelui🙂
Sa vedeti cum am « vînat » eu azi Mozambicu. De fapt Dumnezeu o vazut ca nica  » dvijenii » din partea mea, mi-o scos reprezentatul statului asta si l-o pus linga mine pe scaun, în coridor, numa nu m-o lichit cu ceva in cap sa-mi spuna « du-te fa si vorbeste, nu sta degeaba! » :)))

***

Astazi prelungirea operei, Dumnezeu a scos si reprezentantii Braziliei si iarasi i-a asezat lînga mine în coridor🙂 Am vorbit si cu ei, asa ca astept seful fara grija🙂 numai ca el înca nu vine.

Astazi m-am apucat sa caut mai serios ceva de lucru, am gasit cîte ceva tare bunishor, dar… trebuie de stiut engleza la perfectie….mama masîi. Asa mi-i ciuda, oare cînd o sa fiu si eu avansata în engleza? Mi-am gasit niste cursuri de engleza scrisa, din februarie – trebuie sa merg numaidecît!

 

1 commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Une réponse à “Vine sheful

  1. Tania

    S`apu te mai jelui…vezi, Dumnezeu ti le scoate pe toate in cale, numa fa ceva!!!

Laisser un commentaire

