Of…ma tem

Sa ma vedeti acum, cum fac « trei-trei ». Seful a mai introdus o fraza în document, eu degraba trebuie sa citesc… « Sef vseo prapala »!!!!!

***

Totul o fost bine, am citit ok, parca eram pe scena palatului national🙂

La început a fost spus numele meu si din ce organizatie vin si dupa asta s-a apropiat de mine cineva si m-a rugat sa scriu numele meu si prenumele. Dupa ce am scris, a plecat… sunt CGB-isti si pe aici. Daca se întîmpla cu mine ceva în urmatoarele 3 zile sa stiti ca am murit pentru salvarea sanatatii omenirii😀😀😀

Damu o reusit sa ne cheme la « cavior » pentru al doilea discurs care trebuiam sa-l fac. Aici ceri voie sa faci discursuri, dar numai acelea care le plac lor, daca nu, apu nu dau voie … mare politica si aici

3 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

3 réponses à “Of…ma tem

  1. marina

    nimic ne prapala. tu eshti bravo. pa dumaeshi inca o fraza, shi inca in engleza, nu e mare treaba🙂. succes. pup

  2. tamara

    BRAVO TZIE, DACA ESHTI BRAVO, ESHTI BRAVO!!!TE PUPAM.

  3. elena sora Natashei

    Poate acela a vrut sa faca cunoshtinta cu tine, da tu deamu te gindeshti la prostii.

Laisser un commentaire

