Ei bun

Ei bun, daca ma vreti, eu revin🙂
Am fost cam ocupata zilele acestea… Sorry, dar iata ca revin cu detalii. Am intilnit astazi( pentru stagiul meu) o doamna de 72 de ani, mare activista pentru umanitate. A fost medic parashutist, a acordat ajutor medical in mai multe razboaie civile. O batrînica care merge foarte mult pe jos, prima asemanare pe care am vazut-o între noi douã, e cã poartã totul cu ea🙂 Avea un ruczac încãrcat, un sãculet si o altã geantã în cealaltã mînã. Cînd am vrut sã o ajut, m-a refuzat, a zis cã e prea greu pentru mine🙂 si chiar era greu, nu stiu cum tîrîie atîta.

E neuropsihiatru specializat în sexologie si în lucru cu copiii. Pasiunea pentru psihologie, sexologie si copii a fost al doilea lucru ce ne-a asemanat🙂

Dupa asta am aflac ca a lucrat si cu copiii surzi (al 3-lea lucru), numai ca la Londra.

Ca în tineretea ei a facut muzica si la un moment dat a hotarît sa continuie totusi cu medicina (muzica – al 4-lea lucru).

Si cred ca am mai fi gasit, dar trebuia sa plece….

Eu am întrebat-o ce zodie este si eram sigura ca e « fecioara » si asa si a fost🙂 (al 5-lea lucru)

6 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

6 réponses à “Ei bun

  1. Tania

    Stai ca nu am inteles, al doilea lucru care va asemanat a fost care? Psihologia, sexologia sau copii? Ma indoiesc mult ca toate trei…

  2. elena sora Natashei

    Iata ce precis nu e asemanator, dar trebuie sa te stradui este ca merge mult.

    • Asta-i drept si înca faptul ca la masa a mîncat numai un mar si cu pîine, capetz!
      Da eu sa vedeti ce masa luasem. De bine ce vreau sa slabesc acum, intrasem în ospataria ONU (acolo peste jumate de ora trebuiam sa întîlnesc dna) si ma gîndeam ce sa manînc repede, am vrut sa iau o pizza si m-am gîndit ca nu am timp si am ales cartofi în rola în smîntîna cu un fel de cîrnat pe deasupra – la honte!!! Si am început sa manînc si mi-a stat asa de rusine si greu de mine ca am lasat mîncarea mai mult de jumate neterminata!
      Poate mai am sanse eu?!

  3. tamara

    Natasha, pina cind stai bine la toate fazele shi nu te uita la toti povatzuitorii, ca vad ca ai multzi…

Laisser un commentaire

