Ma duc la Paris!

Gata mi-am cumparat bilet, plec la Paris sa sarbatoresc ziua de nastere a surorii mele dragi – Marushka.
La început eram tare motivata, dar cu cît se apropie ziua… ma angoasez… Parisul e asa de mare si eu ma simt ca o baba care a hotarit sa mearga la capitala sa-si vada nepotii… Mama mia, shef vsio prapala🙂
Dar ma iau în mîini🙂 Bani sa fie si în rest ma organizez🙂

***

În rest am facut astazi programa muzicala pe care am sa o prezint la Besançon, în total s-au îngramadit 20 de piese, cred ca e perfect pentru tipul pe care îl am. Sper ca o sa treaca bine concertul asta, invitatia asta înseamna ceva pentru mine. La Besançon a trecut tineretea mea în strainatatea, cînd îmi aduc aminte ce mici si prapaditi eram… si sinceri si optimisti, motivati, usor impresionabili dar si ranibili🙂 Acuma am devenit un tanc!

***

Am gasit o poza hazlie facuta la Paris deja 2 ani în urma? Ujas! Cine din noi doi e mai buldog?😀

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

