Prima zi a Consiliului pentru drepturile omului

Lume multa, cam stresata, de toate culorile, vorbind toate limbile, e o ambianta aparte.
Acum Micheline Calmy-Rey, Presedinta Elvetie vorbeste. Astazi si mîine sunt doua zile în care ministrii la zeci de state vor lua cuvîntul. Azi dupa masa Mme Clinton o sa ia cuvîntul, pentru asta politistii genevei au iesit din greva (sunt în greva de cîteva zile sau poate saptamîni, nici nu stiu… Ca sa sustina greva lor, au încetat sa se rada :)). Dupa ce o sa plece toate aceste persoane importante, iarashi o sa revina în greva.
Mîine la ONU va avea loc concertul Mariei Mocanu, cu siguranta o sa fie un concert frumos. Am sa ma stradui sa fac poze.
***
Am vazut astazi o colega de la ONU, cu ea am lucrat într-un birou pe parcursul stagiului meu la Secretariatul Consiliului pentru Drepturile Omului. Eu nu stiu cum ea face sa lucreze asa, constant în stres, constant cu deadlinuri foarte promte. E de vîrsta mea, de origine argentiniana, dar care a trait în Franta toata viata ei. A mai facut studii sau stagii si în Anglia si în Germania. Mai pe scurt vorbeste la perfectie: spaniola, engleza si franceza, plus am mai auzit-o vorbind in italiana si germana – « monstru » de fata! si frumoasa si desteapta! Cum zice mama, cuiva totul si cuiva nimic😦
***
Numai ce a trecut Presedinta Elvetiei fix pe lînga mine, într-o zi am vazut-o în supermarket, înainte de sarbatorile de iarna, foarte simpla, nu se vedea nici un bodigard pe lînga ea, sau oamenii sa se ticseasca pe lînga, ca pe lînga primarul Chirtoaca :))

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized

2 réponses à “Prima zi a Consiliului pentru drepturile omului

  1. elena sora Natashei

    Natasa tu tot eshti monstru>
    pian, ghitara, engleza, franceza, romina, rusa, drept, psihologie, limba mutilor, programist, sa mai continui?

Laisser un commentaire

