Tzicheala de la ONU

Voi credeati ca la ONU nu se « tzicheste »? înca cum🙂, dar au alte tactici🙂

Stau la comp alaturi cu vre-o zece alti oameni, fiecare îsi cauta de treaba lui… ori fac careva rapoarte, ori îsi controleaza repede posta…  Sta un domn lînga mine din tarile mai arabe asa🙂  (nu ca as fi rasista) si se uita des la mine, fara mare jena. Am încercat sa fac impresia ca nu-l vad, dar a fost tare dificil sa nu vezi asa priviri sugestive. Si ce credeti? mi-a dat numarul de telefon? Nu!  Mi-a întins o foaie unde e marcata o adunare referitor la drepturile omului în Sahara, cu ora inceperii, sala… De parca vroia sa zica: « vina shi ne sustine, quoi… eu am sa fiu acolo »😉

1 commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Une réponse à “Tzicheala de la ONU

  1. Tatiana

    Mdaaa Natusic, asta e o noua metoda, pâna acuma nu am auzit. E foarte inventiv omuletul… ha ha ha

Laisser un commentaire

