Sa zic ca am revenit?

Sa zic ca am revenit? Nu sunt sigura…
Am cîteva zile de cînd de multe lucruri nu sunt sigura.
Am participat în decurs de 3 zile la un forum pentru angajari si am ramas cam debusolata si dezamagita si obosita de viata asta de student… În domeniul meu ONG-urile nu prea au posturi, agentiile ONU în mare parte iau cu minimum 5 ani de experienta, iar pentru sectorul privat eu nu sunt pregatita (toti anii astia m-am specializat în drept international).
***
Am întîlnit astazi o femeie care e bolnava de scleroza în placa – e o boala care ataca mushchii (desigur si alte organe) si dupa ani de zile persoanele cu aceasta boala se regasesc în scaune cu rotile miscînd cîte o mîna dar cîteodata nici macar asta… Doamna asta e la o faza începatoare, nu-ti dai seama vazînd-o ca e bolnava… dar ea stie cum o sa ajunga în cîtiva ani… Si cînd mi-am închipuit cum ar fi sa traiesti gîndindu-te la faptul ca în cîtiva ani vei avea nevoie de ajutor pentru a te îmbraca, sau mai bine zis cineva o sa te îmbrace, dezbrace, spele, hraneasca, duca la WC…
Trebuie sa-mi spun ca viata mea e frumoasa, dar cîteodata e cam greu…

1 commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Une réponse à “Sa zic ca am revenit?

  1. elena sora Natashei

    Ei cei cu pesimismul asta, in fiecare zi traieshte viata la maximum. Totul e foarte bine.

Laisser un commentaire

