Azi e mare mare sarbatoare

Astazi e ziua de nastere dragii noastre surioare Ileana.
Ce-i dorim ei, ea stie: multa dragoste, fericire, copiii sanatosi, frumosi si inteligenti ( dar asta e déjà realizat), serviciu care sa o motiveze si valorizeze constant, noroc ca si asta trebuie si déjà maruntisurile care mai ramin: masina, vila pe malu marii, vacante pe la noi ( ma gindeam mai intii la niste locurii mai exotice, dar si pe la noi trebuie de venit, asa ca locurile exotice o sa mai astepte )
Pup Leana mea, tu es la meilleure🙂
Aaaa mi-am adus aminte de gluma noastra din tinerete: pe Ileana o adus-o corabia, pe mine m-au cumparat la reducere, dar pe Marina de la second hand :))))) eu stiu déjà cine o sa ma omoare pentru postarea asta :)))

Iaca asta e shioia mea:

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “Azi e mare mare sarbatoare

  1. Capetz, precis ca înca se tin de sarbatorit de asta nu intra nimeni la mine pe bog😦 vreau si eu!!!

  2. elena sora Natashei

    Iata am citit mersi mult, tot ce mi/ai dorit chiar imi trebuie🙂
    Ehe inca ce locuri exotice is pu mine orashele in care locuiti voi.

  3. marina

    da de ce asta ma rog a ta? ea poate e a mea. Zii Aliona..!

  4. elena sora Natashei

    Eu vad ca is tare solicitata, asha imi placeeee

Laisser un commentaire

