Neprofesionalism

Eu am început sa-mi pun de la o vreme mari întrebari existentiale…

De o vreme ma gasesc neprofesionalista în tot ce fac, iata îmi suna în urechi porecla care mi-au pus-o surorile mele – « neznaica ».

Stiti de ce Elvetia are ceea ce are? pentru ca aici si maturatorii îs profesionisti în lucrul lor, fiecare încearca sa se depaseasca, sa fac mai mult si mai bine… Iar eu m-am trezit neprofesionista în multe lucruri în acelasi timp: teza, muzica, lucru…

Încerc sa învat o noua piesa, ma enervez, nu am rabdare, vreau toate deodata! Cu teza în genere e catastrofa, ma dor ochii si capul deodata ce încep a citi! Mai pe scurt viata e grea si plina de încercari, trebuie constant sa demonstrezi cine esti, ce stii sa faci… Am obosit… Ce sa fac?

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

