Profesionista mamei

Astazi îs plina de motivatie, merci fetelor care mi-au deschis ochii referitor la depresia de primavara🙂 Astazi am gasit cum sa fac synchronisarea între documentele mele de pe comp si cu cele de pe iPad, ceea ce înseamna ca pot sa lucrez asupra tezei mele oricînd, si documentul nou este synchronizat cu celalalt de pe comp. Cu siguranta muti din voi o sa spuna « plahomu tantzorul iaitza meshaiut », dar sa stiti ca una din cele mai mare probleme a doctoratului sunt multitudinea de surse. Fiecare carte gasita trebuie sa o introduci în bibliografie, computerul nu întotdeauna îl ai sub mîna… esti în biblioteca îti spui ca mai tîrziu cînd ajungi acasa o sa marchezi sursa în documentul necesar, iar apoi uiti… Dar cu iPadul dupa tine e altceva…  îti schimba viata🙂

Asa ca am totul numai sa lucrez, hai Natacha! tu poti! tu poti :))

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “Profesionista mamei

  1. marina

    Ipad= »turnik »

  2. tamara

    IATA ASHA SA TE AUD! TREBUE SA LUPTZI, CA TU ESHTI PUTERNICA . O SA FIE SHI USHOR, DA USHORUL IL SIMTZI NUMAI DUPA MUNCA INCORDATA. NU TZI-A MAI RAMAS MULT. NOI SPERAM IN TINE.

Laisser un commentaire

