Schimbari

Iată fac un efort, caut temă de discuție, sau mai bine zis bună temă de monolog🙂
Mîine mă duc la frizerie cu mottoul: « vreau o minune în viața mea ». Nu știți de ce oare cînd ne ducem la frizerie sper să ieșim de acolo super frumoase, slabe și de 1m80? Așa și eu, încă mai sper🙂 pînă cînd o să ies și o să văd că sunt aceeași bolfoasă de 1m60…
Ah… da cui e ușor în zilele noastre?
***
De alatăieri am devenit și eu în rînd cu lumea noastră de la Chișinău: am 2 telefoane mobile! Unu pentru moldcell și altul pentru voxtel :)) glumesc, unu pentru intern și altul pentru internațional.
***
Ian ghiciți ce o să fac eu mîine după frezerie și coafură frumoasă? Am sa merg să « belesk potolocu », da, da, nu rîd, trebuie să merg să vopsesc biroul. C’est pas magnifique ce carlage? Îl est magnifique! ( citat din filmul Asterix si Obelix. Mission Cleopatra )

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

