Wedding in Bessarabia

Ce faina seara am avut! Filmul a fost super, invitatii foarte foarte simpatici, întrebari multe, ambianta calduroasa mai ales la un pahar de bere.

Am cumparat si eu un DVD, sa-l trimit parintilor sa rîda si ei cu pofta. Filmul asta mi-a adus aminte de casa si de nunta mea tot🙂 momentul asta cînd esti obosit, iar fotograful tot nu-ti mai da pace si-ti spune « trebuie de facut asa… de stat asa… de zîmbit… de « siusit »🙂
Ah… as fi vrut sa ajung astazi si pe la Lausanne sa-l mai vad o data si acolo, dar am un mic concert aici, taman azi…

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized

2 réponses à “Wedding in Bessarabia

  1. elena sora Natashei

    Tu mai bine ai povesti si despre faptul ca chiar Chistol a fost la voi.

  2. Doamne, Leana, mai tormojel ca mine sa mai cautzi! A fost Igor Chistol la noi aseara si eu abia astazi aflu ca Igor Chistol e Chirita! Ce mi-i ciuda! Cum asa am putut eu? Tii minte ca am gasit o bucatica din rochia lui, dupa spectacol, am pastrat mult timp bucatica ceea de materie aurie? Captez!

Laisser un commentaire

