Filmele tineretei noastre

Va aduceti aminte de filmele indiene pe care le-am vazut în tineretea noastra?

Eu ma întîlnesc la un workshop cu un indian putin mai învîrsta ca mine si-l întreb  » tu ai vazut filmul Rita si Ghita? doua surori gemene una tare cuminte si alta tare rebela » si va închipuiti el îmi spune ca nu stie, da îmi arata la cine trebuie sa ma adresez, un alt indian, mai batrîn. Ne ducem noi la el si eu îl întreb « ati vazut filmul Rita si Ghita? » si el îmi spune « Zita si Ghita nu Rita », ok, înseamna ca l-a vazut🙂 Si mi-a spus ca actrita asta din film, actualmente e deputat(a) în parlamentul indian. L-am întrebat si de Minhuncea Crob0rti (nu stiu cum se scrie corect), actorul indian dupa care toate fetele erau nebune. Desigur ca stia si de el, ca o chiatra de pe inima :D Si indianul asta mai batrîn îmi spune ca filmele acestea au fost facute vre-o 30-40 de ani în urma, adica pîn au ajuns ele în Uniunea Sovietica o trecut timp🙂

Dupa ce am mai discutat noi despre tineretea mea si filmele indiene, eu îl întreb pe indianul cel mai tînar « cum asa eu am vazut filmele acestea da tu nu? » si el îmi raspunde « ca la nordul Indiei e o alta limba, de asta el nu stie de filmele acestea », dar eu i-am spus ca daca au putut ele fi draduse în rusa, cred ca puteau fi traduse si în limba lui indiana. Aici el tare a mai rîs, poate ca toata povestea asta mai avea si un substrat politic, cine stie ce se face la ei între nord si sud.

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “Filmele tineretei noastre

  1. Evghenii

    Eu nu stiu ce se face intre nordul si sudul Indiei. Dar filme indiena am vazut. Acuma nu mi plac de loc.

  2. Nici eu pe acele vechi nu le mai pot privi, mi se par asa de naive, cum ne uitatm noi înainte? Dar cu siguranta în filmele indiene noi trebuie sa fie faine momente, cîntece, dansuri.

  3. marina

    shi cind ma gindesc ca imi ziceam ca voi creshte mare shi voi merge sa traiesc in India :))

Laisser un commentaire

