Iarași suflă vîntu pe aici

Intru și eu pe blogul ăsta al meu și aștept noutăți, dar ce văd? Nimic…Mort…:) Hai atunci să fac un efort. Să scriu ceva, dar ce?
Am avut un concert acum recent la « Tralala Hotel »🙂 faină denumire nu? « scena » era pe terasa hotelului, cu une petite fontaine devant, regiunea asta a orașului îmi aduce aminte de Italia din filme (pentru că nu am fost acolo niciodată🙂 a fost o ambianță simpatică, fără stres… e bine cînd nu mă apucă anxietatea în timpul concertului.
***

Altă temă de discuție. Știți că am început să am efecte colaterale din cauza tezei. Cînd intru în bibliotecă la început totul e ok, dar din momentul în care trec printre etajere să caut cărțile încep să amețesc, să am o stare de vomă, vă imaginați? Iar data trecută, pour « m’achever » am căutat teza de doctorat a profului meu si am găsit-o… și cum am prevăzut ça m’a vraiment achevé. Știți cîte pagini are? Mai mult de 800 de pagini… Capetz

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized

4 réponses à “Iarași suflă vîntu pe aici

  1. elena sora Natashei

    Natasa Italia trebuie vazuta, ca e foarte frumoasa.
    In privinta la 800 de pagini, uite mai bine, precis ca e scris cu marimea literei 16 si a facut xerox din multe alte carti.

  2. marina

    dedicatie, ca sa nu sufle vintul:

Laisser un commentaire

