Rockunoasterea din Asociatie

Cîteva poze de la prima noastra editie de Rock-unoastere🙂 O ambianta faina, o racletta buna, cîntareti « tombé dans la marmitte de portion magique à la naissance »🙂

Parca as fi vrut sa mai scriu atît de multe si nu-mi vine nimic în cap. Oare nu par eu îngîmfata si sine încrezuta, sa cred ca oamenii pot sa se intereseze de lucrurile care le fac în fieacare zi?

Îmi pare ca teza se reflecta negativ asupra starii mele de spirit🙂 Am terminat astazi cu partea dedicata Uniunii Europeene, mai am de scris despre Uniunea Africana, CSI si Organizatia Statelor Americane… shapu înca un punct, shapu bibliografia… m-am saturat! Vreau vacanta, mare, soare! Eu pe plaja mîncînd ori harbuz ori crevete mari🙂 Vrabia malai viseaza :)))

Rocherul cel mai important care a organizat întîlnirea:

3 Commentaires

Classé dans Muzicã, Zilnic

3 réponses à “Rockunoasterea din Asociatie

  1. "iaca asta e sora mea.."

    e reactie adecvata. nu-ti fa griji. treci la punctele urmatoare al planului tau😉

  2. mare distractie cred ca a fost

  3. Daaaaa, la asta noi ne pricepem :))

Laisser un commentaire

