Caut de lucru, ça craint!

În RM daca ai facut facultatea de drept, poti sa depui doasarul tau la vre-o 30% din posturile de munca existente pe piata: jurist, asistent, administrator, ONG, grefiera, asistenta sociala, resourse umane etc.

Aici situatia e alta, daca am facut drept international, în afara de ONG-uri, am impresia ca nu mai am alte variante! Dar ONG, ca întotdeauna nu au bani si locuri, ori posturile de lucru sunt în Africa, sau Afghanistan🙂

Am depus dosarul meu pentru postul de grefiera, motivind ca cu diploma mea de drept international si cu cea de psihologie sunt candidatu perfect. Primesc raspuns « pentru postul de grefiera nu aveti nevoie de studii juridice », adica pentru ca sa obtin postul asta a fost deajuns sa am diploma d’école comerciale, dar daca am drept si psihologie pe deasupra, nu intru în standart.

Pentru postul de resurse umane, acelasi campot, trebuiam sa am diploma in resurse umane. Pentru asistenta sociala – HES So

În tara asta nici la spalat podele nu pot sa ma angajez, sunt supra calificata :))

încep sa intru în panica! Merde! Vreau lucru bun si bani, oare asa de mult cer?  :))

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “Caut de lucru, ça craint!

  1. elena sora Natashei

    Natasa linistestete lucru tau vine, ai sa vezi, totul la timpul sau.

Laisser un commentaire

