Vin parintii, uraaaaa!!!

Lumea a reînceput scoala, dar eu ma duc în vacanta🙂 la Paris. Cum zicea Chirita zic si eu « Grisha eu nu mai pot trai în tzara asta! »😀

Sau în cazul meu se mai aplica si alta fraza « satul arde da baba se chiaptana »:) am sustinerea tezei, nu am de lucru, dar ma duc sa ma odihnesc🙂

Cum o sa ne organizam si ce o sa facem, înca nu stiu, dar imaginea care o am despre vacanta noastre e sa stam linistiti seara, toti împreuna si sa mîncam crevete. Asta e pasiunea noastra comuna de la o vreme, am impresia😀 Sau sa fac farfala într-un harbuz (pastèque) , în timp ce Marushka se « poraie » cu niste popushoi (maïs)  fierti🙂 Daaa… asta o sa fie bine🙂

 

 

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

4 réponses à “Vin parintii, uraaaaa!!!

  1. elena sora Natashei

    Vreau si eu sa ma porai cu ceva in Franta.

  2. elena sora Natashei

    Vreau si euuuuu

  3. Leana lasa ca tu ai poraieli acolo suficiente🙂

Laisser un commentaire

