În starea « ché pas ce que j’ai »…

M-am trezit astăzi într-o stare profundă de « ché pas ce que j’ai »! Sau în limba mai populară aș putea deduce « huinioi maiusi » (sper mama să nu între pe blog)
În sfîrșit am trecut de Adunarea Generală a asociației noastre, mare bordel! Un singur om dar cu « avantajul » unui mare egou, a reușit să strice imaginea la o asociație întreagă numai de dragul ideilor lui « super geniale » care a încercat să le impună cu orice preț! E obositor de lucrat cu mulți oameni, pentru că suntem toți diferiți…
***
A nins în munți, în sfîrșit, măcar acolo…
Cred că numai pentru imaginea asta pe care o văd acum: lacul înconjurat de munți cu vîrfuri albe, ar trebui să fiu fericită…
***
Sper să încep curînd psychanaliza mea și mă gîndesc oare cum ar fi fost dacă oamenii ar fi spus mai des ceea ce le trece prin cap. Suntem atît de deprinși să ne retinem gîndurile în fucție de loc, de persoanele care ne înconjoară încît am impresia că nu ne mai ascultăm ce gîndim în sinea noastră… De dimineață am în cap fraza dintr-o poezie ce-mi place mult (o postez pe toată mai tîrziu) « Dă-mi ochii plînși să-i mai sărut o dată și lasă-mă să plec… » și mă întreb de ce anume fraza asta și de ce tocmai în dimineața asta?…
***
În timpul liceului și facultății vedeam cum colegilor mei le trimiteau părinții colet de acasă, la noi se spunea « mă duc să-mi iau geanta de la rutieră »🙂 și așa vroiam să-mi trimită și ai mei ceva🙂 dar unde să-mi trimită dacă trăiam la oraș și mîncam la mama acasă :))) și iată că am ajuns și eu la zilele celea, îmi trimit părinții colet :))
Maman, merci mult pentru plăcinte, sarmale, fructe! Cînd am deschis borcanul și am văzut murăturile pe care mi le-ai trimis, eram cea mai fericită :)) (Marushka, am roșii murate și verzi și roșii, și varză murată, juste pour Info :)))
Vă pup

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “În starea « ché pas ce que j’ai »…

  1. elena sora Natashei

    EU sper ca tu nu promovezi ideea de formare a unei noi asociatii unde toti sashi expuna direct punctul de vedere.

Laisser un commentaire

