Sunt fericită…

7h45 In tren spre lucru
Am impresia că totuși Mos Crăciun există🙂 el reușește să salveze sărbătorile de iarnă..
Mie îmi dă multă oboseală săptămîna asta, dar și un fain sentiment de fericire care « nu cere mîncare »🙂 adică nu cere evenimente speciale. Poți să fii fericit « comme ça pour rien »
Astăzi e ultima zi de lucru, înainte de vacanță. Hmm ce-o să fac eu după? Astept coletul mamei, măcar mănînc sarmale și plăcinte mîine🙂
Ați întîmpinat vreodată Anul Nou absolut singur? Îmi pare că eu o să încerc această experiență anul ăsta🙂 Dar nu sunt tristă, să știți🙂
****
19h30 în tren spre « casa »
Tot încă fericită, bizar nu? :))
Merg iarăși în tren, beau un ceai « sărutul lui Mos Crăciun » că să-l mulțumesc, pentru că acum sunt sigură că există. Astăzi mi-a făcut cadoul care am vrut cel mai mult – un mic apartament al meu🙂 (nu vă gînditi că l-am cumpărat, aici lumea așa se bucură cînd găsește ceva de închiriat)

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

