Nu am scris de atita timp… merit batuta :)

Desigur ca am careva noutati în viata mea despre care nu pot scrie pe blog… suspans. Despre asta asculta numai psihiatrul meu :))
Cînd îmi aduc aminte în RM, la psihiatru se duceau numai nebunii si tot de nevoie, iaca am ajuns si eu🙂 Psihiatrul meu e Presedintele Societatii Psyhanalistilor din Elvetia, fain nu?
Surorile mele au plecat, burjuishili în vacanta, una în Mexica, îmbla în sandale acum, cealalta la munte în Bulgaria, numa eu lucrez😦
Apropo amus o sa fiu chemata la sef, scriu mai tîrziu, pup

***

Iata în sfîrsit m-am mutat si eu la casa mea, aseara a fost prima noapte dormita în apartament🙂

A fost bine, e fain, bine amenajat, în centrul Lausannului, perfect! Numai ca este un lucru care m-a scos din sarite: tija de la dus! Asa prostie în viata mea nu am vazut! Cu niste gaurele mititele încît nici nu simti ca apa curge si topul topului ca stropeste la 180°, ce tîmpenie! Trebuie sa vorbesc sa mi-o schimbe, ca altfel o sa ma enervez în fiecare seara!

Trebuie sa ma organizez sa pun niste poze sa vedeti si voi apartamentul, acum cît îi curat si bine amenajat🙂 pentru ca daca îmi aduc toate lucrurile… n-o sa am unde ma întoarce iarasi🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

