Je ne suis pas seule

Că m-am mutat la casă nouă, știți, dar că conciergii mei sunt oameni minunați știați?
Este un cuplu tare fain, mă simt cu ei ca acasă. Au grijă de mine, întotdeauna mă invită la ei la masă și-mi dau și acasă, ca la mama😦
Eu deja m-am și dezvățat de așa ambianță familială.
Astăzi am făcut o ciorbă și i-am așteptat să vină de la servici, că-s obosiți sărmanii pînă ajung acasă. La desert am făcut une tarte aux pommes, se întrebă cine m-a pus să mănînc atîta?
Acuma sunt moartă de oboseală, patul direct!
Apropo cel mai important am uitat să vă întreb, cum a trecut St.Valentin?🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

