Marina se marita

Da la noi mezina se marita! Nu-mi vine a crede, parca mai dăunăzi ne trăgeam de păr, curățeam cu peria fiecare jumate de covor, mă certam cu ea și-i ziceam « mai mult la matematică n-o să te ajut » … și încă cîte alte amintiri și acum iată e deja mare si mireasă. Am impresia că nunta asta a ei o să grăbească criza mea de 30 de ani, pe care o așteptam la 30 de ani, dar o s-o întîmpin la 28 :))
Ah Marina, de ce îmi vine mie a boși? Iaca am ajuns și eu la vîrsta să înțeleg ceea ce nu puteam înțelege cînd eram mică: de ce lumea la nunți plînge.
Nici măcar să chiui nu pot, nu m-am pregătit deloc de acest eveniment important. Mai am puțin timp!
Pup Marushka și te iubesc, să fie într-un ceas bun!!!

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized

2 réponses à “Marina se marita

  1. Tatiana

    Chiui eu pentru tine Natusik!
    Youhuuuuuuu!

Laisser un commentaire

