Am pierdut firul

Nu stiu de ce nu mai reușesc sa scriu nimic pe blog… De fapt stiu de ce, pentru ca am lucruri importante în viață despre care nu pot să povestesc aici, de asta tac… Și eu ca fata ceea fîlfîită din banc « da eu tac si bine fac, da eu tac si bine fac » :))
***
Sunt iarași la Geneva la lecții, fain și interesant, dar parca nu mai pot sta mult în orașul ăsta, încep să mă deprind cu Lausanne-ul meu și viața de acolo.
***
Asociația noastră a apărut la TV🙂 (de la minutul 15)

http://trm.md/ro/moldovenii-de-pretutindeni/moldovenii-de-pretutindeni-din-15-aprilie-2012/
***

Oare ce sa fac eu în weekendul ăsta ținînd cont de faptul că 2 zile la rînd am lecții de dimineața pînă seara? Mă mănîncă într-un loc, cum mi-ar spune mama acum :))

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “Am pierdut firul

  1. Moi

    Da…Te-a cucerit Lausanne-ul. A jali, mie mi-e dor de tine in Geneva mea deacum, dar ai dreptate, se simte si se vede ca nu mai este locul tau. Poti sa nu mă scrii deloc, toată lumea e fericita pentru tine si împreuna cu tine. Peace and love…V

Laisser un commentaire

