Timp perfect pentru a scrie pe blog

Ora 7h dimineața, frig, ploua si eu ca un pui de bandaproste stau in gara, nu stiu cum am putut sa mă organizez pe așa timp sa vin cu jumate de ora înainte de tren… Brrr
Mă duc la Berna sa-mi iau in sfirsit pasaportul, un alt motiv sa pun de băut!
Mai am o saptamina si o sa-i vad pe dragii mei nepoței, ne ducem cu toți la Disney Land iupiiii!!! Nu i-am văzut deja de 2 ani, c’est grave! Revin cu poze desigur🙂
Așa as fi vrut sa pot sa scriu despre o tema filosofica, sau măcar ceva interesant, dar creierul meu congelat, în afară de un pat cald nu poate gîndi la altceva.
Așa, promit sa mă organizez și să scriu lucruri interesante din ceea ce învățăm în sexologie și ar fi super fain daca voi ați pune întrebări de tipul « am un prieten(a) care are așa o problemă » :))
Apropo vă spun și bancul care « va avec »:
Un bărbat vine la medic și zice: Am un prieten care crede că e posibil să aibă o boală veneriană.
Și medicul zice: Da jos pantalonii să vedem prietenul ăsta al tău :))

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

