Of Doamne de cind n-am mai scris

Nu am nici o scuza, am calcat concret pe bec, îmi pare rau, n-o sa mai fac😦
Am avut o mare mare sarbatoare, ziua mea🙂 (de fapt de fiecare data scriu asa cind e ziua de nastere a cuiva si cind colo acum a venit si ziua mea🙂 ) De 2 zile lucrez deja, dar ai mei din Chisinau inca mai sarbatoresc ziua mea, unde e dreptatea pe lumea asta?
Va trimit citeva poze de la ziua mea🙂

Daca puneam toate lumînarile cîte trebuiau, apu se transforma în arici harbuzul meu :))

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

