Lucian

Multi dintre voi sunt la curent cu minunea din viata mea pe care il chiama Lucian. Mi-am dat seama ca nu am scris nimic despre el pe blog si e pacat, caci blogul asta, a fost vreme cind ma reprezenta mult. Tot incerc sa-l reanimez si nu inteleg de ce nu reusesc. Cred ca una din cauze ar fi faptul ca nu vreau sa ma impart cu tot ce traiesc, alta cauza ar fi « cui ii pasa de ceea ce scriu eu »? Si a treia – nu prea am timp.
In fine sa revin la dulcisorul meu baiat Lucian, nascut pe 26 octombrie 2013, la ora 1h50 de noapte, de 51 de cm, 3240 de gr. Lumea a inceput sa se invirteasca in jurul lui din acel moment. E o experienta enorma pe care as vrea sa o mai traiesc! Daca as putea as avea macar vre-o 3 copii! 30 de ani traiti fara copil au fost tristi in comparatie.
Am devenit si eu o mama patetica care vorbeste numai despre puiul ei, dar ce sa-i faci?🙂

image

image

3 Commentaires

Classé dans Uncategorized

3 réponses à “Lucian

  1. Curajoasa mama!Multi copii isi doreste,admir mult!

  2. nastya

    Da, cu 3 e muuult mai vesel si te simti de zeci de ori mai fericita :))

Laisser un commentaire

