Surpriza mamei

Nu stiu cum voi dar eu am avut un 8 martie pe cinste! Mama mi-a facut o super surpriza si a venit sa-si vada nepoteii🙂 ( pe Lucian pentru prima oara). Asa ca am sarbatorit ziua ei la noi🙂 ne-am organizat repede si bine mai ales daca mama a venit la ziua ei cu mincarea de acasa: sarmale, placinte de tot felul, ne-a alintat ca intotdeauna. Am cumparat o prajitura buna de aici si sarbatoarea a fost super🙂
Dupa asta am mers la Lausanne Palace SPA si am « baldeit » la piscina, sauna, hamam (asta detalii pentru tata cu tot parcursul zilei noastre, poate ii facem in ciuda si-mi face si el o surpriza si vine de ziua lui🙂
Asa m-am bucurat sa o vad pe mama fericita. Tare o iubesc si-mi e dor de ea tot timpul…
Azi mergem pe malul lacului sa ne primblam. Mama a adus cu ea primavara si vremea buna.
Te iubesc maman, sa-ti dea Dumnezeu atita caldura cit ne-ai dat noua si sunt sigura ca mai ramine si pentru altii🙂

image

image

image

image

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

