Bilant rapid!

Doamne ce trece timpul repede si greu in acelasi timp…

Afara e vara si n-am avut cind sa-mi dau seama din cauza memoriului meu, dar in sfirsit astazi l-am transmis profilor. Degraba ar trebui sa am si diploma🙂 (profa m-a laudat deja, a zis ca am facut un lucru bun)

Lucian al nostru are deja 8 luni!!! Poze la anniversare am facut, dar nu au iesit prea bine, Lucian era cam obosit ( pun o alta poza mai reushita).

937dd460b762bc4ecd767071c9bf78d0741492cffdc53f70d730903e43d9bd9c

M-am intilnit si cu Stefan Gligor, colegul meu de facultate, cu care nu ne-am vazut deja de 4 ani… Unul din putinii oameni pe care pot sa contez daca am nevoie de ceva in RM. De obicei eram mai ca ciinele cu mitza, dar acum cam pashnic… îmbatrinim cred ca🙂
image

Poster un commentaire

Classé dans Lucian

Laisser un commentaire

