Te ador, Nata Albot!!!

Pe Nata Albot o stiu din scoala, ea era in clasa 11 si eu cred ca prin a 5, ceea ce inseamna ca eram in lumi si « caste » diferite🙂

Cu toate acestea ea imi vorbea de fiecare data cind ma apropiam de ea fericita ca asa o fata faina si « mare » vorbeste cu asa un « shpendic » ca mine🙂

Dupa ani de zile am reluat contactul cu ea si întotdeauna am regretat diferenta asta de virsta sau mai bine zis de vieti. Eu eram plecata de ani de zile, dar asa vroiam sa fiu in tara sa particip si eu la toate proiectele ei, eram sigura ca pot sa aduc si sa fac multe, de fapt imi dau seama ca întotdeauna am vrut sa fiu in « echipa » ei.

Am sa va spun un secret (care poate il stie multa lume :)! Ea nu crede cind oamenii ii spun cit de deosebita, adevarata, unica este! NU CREDE! Dar poate e mai bine asa?! Altfel poate nu ar fi vorbit cu toti « shpenidishi » :))

In concluzie vreau sa zic  « hai sa facem un fanclub  NATA ALBOT », pe ea desigur acolo n-o primim🙂 :

1. deja pentru ca nu poti sa fii propriul tau fan🙂 (drept ca asta e mai degraba o exceptie decit regula la noi, sunt o multime care sunt numai fanii propriei lor persoane)🙂

2. ea oricum nu crede cind lumea « o lauda », dar noi in clubul nostru trebuie sa ne simtim liberi si neopresati de oameni care nu cred in Nata🙂 Asa ca sorry Nata, dar nu te primim🙂

Merci pentru tot ce faci tu pentru tara asta si pentru oamenii de acolo si pentru moldovenii de pretutindeni!

PS: N-am scris de mult pe blogul asta, dar Nata m’o razghit🙂 Ii scriu dese ori comentarii la ea pe blog, dar acum am vrut sa spun ceva de bine si « in casa mea », poate o sa fie mai atenta la ceea ce zice « poporul »🙂

 

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

