Planuri noi!

Cu lucrarea am scos-o în capat, asta e super! Credeam ca o sa fiu atît de fericita în ziua în care o s-o trimit profilor, dar nu a fost chiar asa… Cred ca eram întratît de obosita încît nu am putut sa ma mai bucur…Oricum, bine ca am scapat!

***

Acum am trecut la alte obiective: în sfîrsit a venit si timpul sa ne gîndim la botezul lui Lucian! Data am stabilit-o, lista cu invitati am facut-o, acum ramîne sa vedem ce facem cu restaurantul si care e programa serii.

Cred ca n-o sa am încotro si o sa cînt🙂 Sanduta (nepotica mea) o sa compuna versurile pentru aceasta ocazie, sper si pe mine sa nu ma abandoneze inspiratia si sa fac muzica la cuvinte (asta daca nu le face ea pe amîndoua , ea la noi e tare talentata).

***

Vreau o masina si stiu de care, asta e deja bine🙂 Ce n-ati spune mie imi place Chrysler Cruiser.

Oare o sa deie Dumnezeu sa conduc si eu odata masina? Asta e alt obiectiv sper curind realizabil!!!

Planuri mai am, lucrez la ele, dar ma tem sa le spun, poate revin curînd cu realizarile.

2 Commentaires

Classé dans Lucian

2 réponses à “Planuri noi!

  1. Natalia, adu-le la cunostinta cand deja s-au realizat😉 par exemple, la mine nu se indeplineste nimic daca planul, visul e facut public! E o superstitie sau nu….nu stiu, dar, ca nu se realizeaza… deja, stiu!

Laisser un commentaire

