Mergem innainte!

URAAAAA gata sunt sexolog cu diploma!!! am luat 5 din 6, cred ca asa lauda din partea unui prof nu am avut niciodata🙂 desigur ca au fost si careva critici, metodologia nu a fost niciodata punctul meu forte.

Referitor la botez, am schimbat data, am hotarit sa facem botezul pe 26 octombrie de ziua lui Lucian, sper sa nu ne fugareasca preotul pentru asa o intirziere. Sala e superba, sper sa avem si un timp fain, vederea de pe terasa restaurantului e cam asa:

Sper si mincarea sa fie la fel de buna ca vederea🙂ambianceHome6

Iata cu masina planul cam sta pe loc, înca nu am reusit sa ma organizez sa iau ore de condus… dar o facem si pe asta🙂

In schimb am avansat un pic cu afacerea noastra, degraba o sa fie înregistrata, dupa asta ne lansam cu prima actiune🙂

Am fost recent si am facut niste poze artistice cu toti membrii familiei, revin curind cu poze super faine🙂

***

Alta sarbatoare e ca parintii mei au împlinit azi 38 de ani de la casatorie, îi felicit si-i multumesc pentru viata care au hotarit sa o petreaca împreuna.

***

Si Marina a facut chef pentru nunta ei, poate ma autorizeaza sa pun poze aici, Moldova inca asa miri n-a vazut🙂

***

În plus am aflat azi de faptul ca doua verisoare de ale mele sunt însarcinate, asa e de fain🙂 se mareste neamul nostru🙂 ard de nerabare sa le vad comorile🙂 va pup fetelor!!!

***

Azi viata e frumoasa🙂 un Martini please🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

