31 de ani ai mei si 10 luni a lui Lucian

Vroiam sa multumesc tuturor pentru urari, cadouri, vorbe bune. Am primit felicitari frumoase si de la oameni pe care nici macar nu-i cunosc, m-am întrebat oare cum au gasit timp sa felicite o persoana pe care o cunosc doar din Facebook? Eu abia de mai reushesc sa-i felicit pe cei ce-i cunosc foarte bine :))

Au fost si din cei care nu m-au felicitat, dar eu oricum ii iubesc si sunt sigura ca si ei s-au gindit la mine azi🙂 sau chiar de au uitat, mare treba :))

Vreau sa postez aici poezia compusa de nepotica mea, cadou din categoria fara bani dar foarte foarte scump🙂 Merci Fandushioaico :)))

« Draga mea Natasa

Înger dintre ceruri

Esti frumoasa

Esti duioasa

Talentata, rapidoasa

Tu ne-ajuti mereu în toate

Si la munca si la carte

Si în viata îti dorim

Foarte mult noroc în toate

Si mai multa sanatate

Noi cu totii te iubim

Te iubim si pretuim

La multi ani cu sanatate

Si o viata cu de toate! »

🙂 iata asa🙂

(Nu si ce daca « zecele » e improvizat? :))))

wpid-20140826_191850.jpgwpid-20140824_135847.jpg wpid-20140824_141744.jpg wpid-20140824_163548.jpg

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “31 de ani ai mei si 10 luni a lui Lucian

  1. Stefan Secosan

    Draga Natacha,
    Cînd mi-e dor sa te revad si sa te aud, intru pe blogul tau, care mi-e tare drag! Pentru ca pe lînga ca-mi permite sa te revad, citesc atîtea lucruri interesante, scrise cu atîta mestesug si naturalete, ca te si vad o mare scriitoare! Chiar, zau, nu te-ai gîndit sa scrii? Lucian al tau î-ti seamana, e tare dulce, ca tine si tare-mi pare rau ca înca nu am reusit sa-l vad decît pe net! Iar mai constat ceva, care ma bucura si ma întristeaza: în familia voastra talentele cresc ca ciupercile dupa ploaie! Caci într-adevar nepotica ta are mult talent si ma tem ca te va depasi. Iar eu te vad un mare talent muzical!
    Apropo, m-am îndragostit de acest Alex Mataev! E dragut, cînta excelent si mai ales în engleza. Merci mult pentru tot ce ne oferi pe blogul tau si ma tot întreb de unde atîta talent si timp sa scrii atîtea lucruri frumoase si interesante.
    Esti NEMAIPOMENITA! Nu-i de mirare ca te îndragesc atît de mult. Cu toata dragostea si afectiunea, Stefan

Laisser un commentaire

