In sfirsit…

Iata a ajuns si diploma mea… atit de mult am asteptat-o încît nu m-am mai bucurat cînd am primit-o. Asa e de fiecare data la mine… A 85-a universitate din topul celor 100 de universitati din lume, mama poti sa te mindresti cu mine🙂 si tata tot🙂 (Baby, tu nu dispera, ce e al tau e pus deoparte🙂

Lucian al meu are deja 11 luni si in luna asta nu am facut nici o poza cu prajitura😦 pina ne-am organizat noi el deja dormea😦

Iata la un an precis fac poze multe, promit🙂

Alta noutate faina e ca Alecu Matraguna s-a insurat! Asa poze faine am vazut, sunt foarte frumushei si de parca ar fi cei mai romantici si îndragostiti de pe pamint. Casa de piatra le doresc🙂

Si daca tot vorbesc de nunti, ii doresc si fostului meu sot o noua casnicie cit mai reusita, sa fie întotdeauna atît de fericit pe cît il vede lumea acum🙂

Amin!

sexologie clinique 1

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

