Botezul si aniversarea lui Lucian!

Iata deja Lucian are un an, parca mai ieri venisem de la maternitate si acum deja am un flacau!

Abia încep sa-mi revin dupa botez, lucru mult si invitati multi, am fost inconstienta cînd am chemat atîtia oameni🙂 tot îmi parea ca-s cei mai apropiati si la un moment dat am intrat în panica daca o sa-mi ajunga mîncarea🙂

Dar a fost totul ok, datorita echipei noastre🙂 Super ca a putut veni si Marina cu Ricardo din Paris! Pacat numai ca parintii n-au putut veni, numai ei au lipsit « dlia polnova shiastia »😦

Trei surori ca trei flori! Una mai frumoasa ca alta :)))

20141026_111239

Lucianul meu, cel mai frumushel baietel:

20141026_152711

Masa de sarbatoare, pregatita de Ileana!

masa de sarbatoare

Torta

Iaca si valul care « vsio smil » dupa asta :))

Echipa de forta

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

