10 ani de cînd nu am mai fost împreuna de sarbatori

Ultima data cînd am sarbatorit împreuna cu întreaga familie Craciunul si Revelionul asta a fost în 2003 spre 2004 si tot nu sunt prea sigura (îmi pare ca eram dusa în sat cu doru🙂 ). Anul asta parintii au venit la mine si sora de la Paris, a fost bradul cu cele mai multe cadouri din viata mea, daca as fi judecat dupa asta as fi putut spune ca a fost anul cel mai bogat… si nu e asa… sau poate e asa, ce cadou poate fi mai minunat si enorm ca un an de fericire cu baiatul meu? Cred ca Dumnezeu mi-a dat cu o mina un copil minunat🙂 si mi-a luat cu alta, alte lucruri… dar e ok, prefer asa🙂 Sper ca 2015 sa fie unul mai pasnic pe plan emotional si mai productiv in plan profesional🙂 Într-un ceas bun🙂 Anul Nou 2015               20150102_202309_resized

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “10 ani de cînd nu am mai fost împreuna de sarbatori

  1. Stephanie

    Multa sanatate si un an asa cum ti-l doresti ! Distanta niciodata nu este un impediment pentru a f alaturi de cei dragi !

Laisser un commentaire

