Concert Vika Mahu & Natacha Pavalachi

Vika Mahu a fost profa mea de vocal. Tot ce tine de muzica si visul de a deveni o cîntareata într-o zi, îi datorez ei! TIn minte ziua cînd prima data am auzit-o pe ea si formatia « Clasa vedetelor » (ulterior « Millenium »). Nu-mi venea sa cred urechilor! Erau grupul de cei mai faini muzicieni pe care îi vazusem vreodata: frumosi si tineri – copii de fapt, ca si mine la vremea ceea. 541497_469083203120576_1224045759_n Atunci mi-am pus ca scop sa o cunosc pe Vika Mahu. Iam gasit datele de contact, Doamne ce emotii aveam sa-i vorbesc la telefon… Dupa asta am devenit cele mai bune prietene, ca în filme cu happy end🙂 Se apucase ea de capul meu si m-a învatat tot ce a putut. Îmi aduc aminte cum asteptam critica ei dupa fiecare interpretare. Ea niciodata nu mîngîa doar pe cap, asta nu era în « obiceiurile » scolii Millenium :)) Asa am intrat în lumea SM (glumesc😀 ) Dupa ce « am crescut mari », drumurile noastre s-au cam despartit – ea in Franta eu în Elvetia, fiecare cu casa si planurile ei de viitor. Concertul pe care îl organizez pe 9 mai are o importanta deosebita pentru mine: 1. E primul meu concert dupa cîtiva ani de stand by – viata familiala si cîntat la bucatarie🙂 2. E concertul în care voi prezenta o mare parte a compozitiilor mele. 3. Ma revad cu Vika dupa ani de zile si vom cînta pe aceeasi scena🙂 Merci Vika pentru tot ce ai facut pentru mine…

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

