Concert la Liechtensein

Am facut-o si pe asta🙂

Weekendul trecut am avut un mic concert la Liechtenstein, rîdeam cu nepotica zicînd ca suntem si noi în turneu, în alta tara, cu hotel rezervat🙂

Au fost niste momente fainte. Întreaga echipa de la Organizatia « Regina Maria » s-au straduit sa organizeze acest eveniment la nivelul cel mai înalt. Ma uitam la fetele astea din organizatie si frumoase si gospodine si destepte!!! Cînd le auzeam cum vorbeau în germana… parca îmi pare imposibil o fata sa poata face asa sarmale bune si sa stie sa vorbeasca germana în acelasi timp, dar iata ca exista, numai în Republica Moldova🙂  Das ist fantastisch!!! (tot ce stiu eu în germana🙂 )

Merci mult pentru invitatie si sper sa mai avem si alte proiecte ca acesta. Va pup, fetelor🙂 mai n-am uitat ca au fost si baieti🙂 pup si baietii :))

Cîteva poze de la sarbatoare:

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “Concert la Liechtensein

  1. Toata echipa, inclusiv si artistele au fost superbi!
    Speram sa avem un turneu mai vast pe viitor!!!
    Natasha si Sanduta, fete frumoase, care le gasim numai in R Moldova au fost cele care au dat foc la ghete!BRAVO.

Laisser un commentaire

