Un pic de timp pentru mine

Demult n-am trăit momente de astea sa fiu singura cu mine, sa nu ma aștepte nimeni pe nicăieri, fără mari obligații… E făina senzația s-o simți din cind in cind. Lucian e pentru prima oară « plecat » de acasă pentru citeva zile consecutive, sper sa fie bine, sa profite de vacanța lui. Așa pot si eu sa ma concentrez un pic la lucru meu. 

Aseară am fost la concert la Melody Gardot, ce momente faine, e o super cintareata si model pentru mine: piese la chitara, pian, vocal… Ah vreau si eu așa…

In rest ii ținem pumnii Marinei pentru azi! Sa-i fie intr-un ceas tare bun! 

  

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

